wtorek, 8 marca 2011

Serduszka i łabądek z turbodoładowaniem......

Parę dni minęło i co.... żadnego wpisu ;) Hę
Cały czas powstają prace, ale nie mogę ich pokazać, bo to prace na wymiankę wielkanocną na Talenciku i prezenty...cóż przyjdzie czas, to będą pokazane, narazie trzeba uzbroić się w cierpliwość......

Dziś doleciał do mnie prezent - śmieję się, że od momentu wyrażenia mojego zachwytu do wczoraj to naprawdę taki czas krótki, że wierzyć mi się nie chce, że tak szybko można ;););) no..no...no... PP Mój podziw !

Powstały też na serduszka akrylowe (przekładałam je z kąta w kąt) koszulki. na pewno zawisną na gałązkach forsycji na okres Świąt. Ot taki stroik będzie.

2 komentarze:

  1. Łabędź- śliczny i pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ania75 - od łabadków mistrzynią jest moja koleżanka! ja jestem tylko posiadaczką...do chwalenia się i karmienia tegoż ptaka ;)

    OdpowiedzUsuń