piątek, 25 lutego 2011

Jeszcze jeden prezent........

Wczoraj dostałam, jeszcze jeden prezent imieninowy,  pachnie teraz w całym domu....
Dziękuję Jadziu bardzo, bardzo.........







 A tę pomocnicę dostał mój mąż ;) Ciekawe, czy ją oszczędzi, czy będzie używał do woli ;)






Poza tym Jadzia spisała się i zamówione wstążki dotarły ( a miałam już nic nie robić),  teraz nie chce mi się, ale muszę..... a tak przedrzeźniam się sama ze sobą...pewnie, że zrobię !


Wczoraj też upiekłam oponki, na specjalne życzenie męża..... (pierwszy i ostatni raz), po 2 godzinach stwierdziłam, że w tym czasie to zrobiłabym ileś tam pisanek albo kartek.... taka ze mnie kucharka ;)


1 komentarz:

  1. Wspaniałe prezenty dostałaś od Jadzi.
    Oponki smakowicie wyglądają i tak też pewnie smakują.

    OdpowiedzUsuń