sobota, 23 kwietnia 2011

Wielkanoc......rower i zaliczona gleba........

Jaj przepięknie malowanych,
Świąt słonecznie roześmianych.
W poniedziałek dużo wody,
Zdrowia, szczęścia oraz zgody.

Z okazji Wielkanocy najlepsze wiosenne życzenia:
Niech Zmartwychwstały Chrystus wspiera Was swymi łaskami i da Wam moc pokonywania codziennych trudności życia.


Dom wystrojony.....











Podziękowania za karteczki z życzeniami i prezenty......

Od ABY - Basi...
Od "Lisciaki" - Basi.....
Od Gosi .....
Od Teni - Tereski.....
Od Aja - Marzenki.......
Od Jadzi....

Od Mireczki....

Od Bjany Joasi ......


Od Bonny - Bożenki.....


Dziękuje pięknie za kartki z  życzeniami  i piękne upominki.

Dziś po południu otworzyłam sezon rowerowy.... po zimie totalny brak kondycji, ale zrobiłam 25 km i oczywiście zaliczyłam glebę .....trasa miała być lekka i przyjemna, a okazało się, że wały nad Wisłą wysypali kamykami, między polami wyboje, znośne odcinki asfaltowe. Momentami jechało się ciężko, nie pomagały zmiany biegów (to takie cosik,  co się przerzuca, aby się lekko jechało...), przyjechałam bardzo zmęczona....ale już doszłam do siebie.....

A teraz już oddaję się świętowaniu.......

3 komentarze:

  1. Pięknie wystroiłaś dom :))
    prezentami obsypana od stóp do głów, aż w oczach sie mieni od kolorów mnogości ozdóbek :))

    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Danusiu na te Święta, niech będą radosne i mokre jutro jak tradycja nakazuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lewa noga odrapana, ale prawa....spuchnięte kolano, wielkie jak bochen chleba, leżę i kwiczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę szybkiego powrotu do formy. Ja jeszcze sezonu rowerowego nie otwierałam. Aż się boję, żeby mnie się coś podobnego nie przydarzyło. Pewnie nadal będę chodzić z kijkami - będzie bezpieczniej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń