czwartek, 22 grudnia 2011

Od Joasi........

Czas tak szybko płynie....a ja zamiast cokolwiek zrobić dla "domu" dalej siedzę w robótkach....ale już dziś skończyłam, na tapecie został tylko SAL- nie ukończę go na Święta, ale będę w ramach relaksu stawiać xxxx.
Dziś porcja chwalenia się!
Część1.
Pierwsza paczka jaka do mnie trafiła z upominkiem świątecznym, to paczka od Joasi. Już nieraz pisałam  o niej. To mój dobry duszek, dziewczyna o WIELKIM SERCU. Zawsze mnie zaskakuje pomysłami na prezenciki, ale to tylko świadczy o tym, że stale poszukuje inspiracji i nowości, czyli bardzo się stara by zaskoczyć i uradować czyjeś serce. Joasiu bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty !
Piękny szydełkowy dzwonek z sercem w środku!

Spinacze  ozdobne.

Aniołki do kolekcji.

Piękna karteczka i od serca płynące życzenia na Święta i Nowy Rok.

Zawieszka z aniołem!

Mulinki z DMC cieniowane.

Piękne zawieszki na choinkę. Jestem nimi zachwycona!
Za jednym zamachem dotarła do mnie chusta, którą Asia robiła dla mojej sister (zaległy prezent urodzinowo- imieninowy). Chusta już dotarła do właściwych rąk. sister jest zachwycona kolorem i dokładnością  pracy.  Dziękowała na moje ręce Asi, za dobór koloru i za to, że wiedząc dla kogo i jaka droga czeka chustę, Asia postarała się w nawale zajęć wykonać tę chustę....dziewczyna ekspress!!!
Asia nie wzięła ani grosza za nią.I jak ja mam nie być jej wdzięczna,a ona mnie potem przezywa,że oszalałam hihihihi a niech tam....to naprawdę dziewczyna, do tańca i do różańca  a...i jeszcze w paczce przyszły mi zawieszki, za którymi jakiś czas temu Asia biegała po całej Warszawie. Asiu dziękuję za wszystko co dla mnie robisz !


2 komentarze:

  1. Danusiu cudne prezenty otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasia, cudeńka dostałaś od Joasi, ale Ona już taka jest. Cudna jest ta chusta, ma dziewczę zdolne rączki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń