sobota, 10 września 2011

Pourlopowe zakupy.......

Lodówka pusta była...wiec zakupy. Objechałam parę sklepów, zajrzałam tu i ówdzie...ha nawet wpadłam do Empiku w Chrzanowie (licho zaopatrzony, oj licho....).
Ale dokonałam zakupów :

W Empiku trafiłam na taką specjalna wkładkę z haftem xxx, po rozłożeniu, po obu stronach diagramy kwiatowe, na nr Sabriny nt. dziergania z filcu - super sprawa, już się rozglądam za odpowiednią wełną!!!!! i tasiemki do pinkeepów

 W Biedronce trafiłam na stemple po 7 zł .....


W Lidlu trafiłam na kolorowy papier i niszczarkę (przydadzą się do quillingu), ale zdjęcia niechcący skasowałam ;(    Aaaaaa i kupiłam obrazek do wyszycia, dla koleżanki (już go haftuję, ale no tak...zdjęcia skasowane). Trudno......to obrazek pokażę, jak będzie gotowy.

Dziękuję za  zaglądanie  i komentowanie. Złapałam się na tym, że nie odpowiadam na komentarze. Daję sobie  żółtą kartkę i obiecuję poprawę.

1 komentarz:

  1. Widzę, że zakupy bardzo się udały, czekam na wyszyty obrazek i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń