piątek, 9 września 2011

Wakacyjne łupy.......

W zasadzie w czasie urlopu nie chodzę po sklepach , zresztą tych nie ma w kurortach, jedynie sklepy spożywcze, konsumy, piekarnie i ciastkarnie, lodziarnie, stragany z owocami i warzywami, kioski tzw. ruchu, stragany z mydłem i powidłem........ale czasem można w tychże trafić na naparstki ;););)


Sesja na kamolach .....

z Gradaća
ze Splitu

z Makarskiej - sztuk 2, tyły kolorowe


z mapą Chorwacji, z Baski Wody

z Zaostrog

z  Mostaru

z Mostaru

z  Mostaru

z Mostaru




Z Medjugore - przód














Naparstków kupionych sztuk 13 +1 (????).

Poza tym figurka z Medjugore
Różańce i obrazek z Medjugorie, a puzderka z lusterkiem z Mostaru, breloczki również z Mostaru......




Oraz  łupy w postaci gałązek  z palmy,rozmarynu i kamole z plaży w Sucuraju na wyspie Hvar.....


3 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę tych naparstków :) Mam tylko z Medjugorie - przywiozła mi Agnieszki mama :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne łupy, co do jednego :))
    Poznaję moje;)) jeszcze raz wielkie dzięki kochaniutka za wielkie serducho, za radość jaką mi sprawiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Toć to czysta rozpusta!:) Ach Ty bezwstydna!;)))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń